novellermcfly

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

Hej!

Av E U - 31 oktober 2012 14:08

Jag är en tjej som är ett stort fan av McFly med mycket fritid över och passar därför på att skriva en "berättelse" om mina favoritpojkar. Jag har även en sida på facebook som heter "Bring Mcfly to Sweden" som jag gärna skulle uppskatta om ni gillade och spred vidare, för jag vet att jag är inte ensam om att vilja ha Mcfly till Sverige! Hoppas ni kommer tycka om min lilla novell och ni får gärna kommentera vad ni tycker. Jag är öppen för all sorts kritik! :)


/E

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av E U - 11 april 2013 11:17

Jag spenderar rasten tillsammans med Danny på den avskilda delen av skolan och vi lyckas faktiskt vara för oss själva under hela rasten. Så fort vi kommit ut ur korridoren och bakom dörren så kysser han mig. Jag blir alldeles överrumplad och glömmer ...

Av E U - 31 januari 2013 11:32

Danny: Hon är så söt när hon tänker. Jag undrar vad hon tänker på. Kanske tänker hon fortfarande på att jag inte kommenterade något angående att hon nämnde bandet. Jag vet inte.   Elin: Jag har haft den bästa dagen i mitt liv och jag klarar int...

Av E U - 22 januari 2013 18:10

Jag flyger upp nästa morgon, när klockan ringer vid 10, med ett stort leende på läpparna och minns gårdagen och lägger mig sakta ner igen. Jag tar upp telefonen och ser ett sms från Danny: ”See you later! ;)” Och jag smälter en aning. Jag...

Av E U - 4 november 2012 21:40

Danny slår till mig lite lätt på armen och jag inser att allt var en scen i mitt huvud och killarna vet fortfarande inte att jag vet. Så långt som att vi tagit oss till kön utanför matsalen var på riktigt i alla fall. ”Eeeeelin!” Blä, Emm...

Av E U - 3 november 2012 13:06

Klockan är 00:30 onsdag kväll och jag kan inte somna. Jag brukar vanligtvis somna vid 10-halv 11 men ikväll är det så gott som omöjligt. Jag ligger och tänker igenom dagen om och om igen. Det har utan tvekan varit den bästa dagen i mitt liv. För förs...

Presentation

Den novell som skrivs nu heter Hidden och handlar om när Mcfly behövde en paus. "Utspelas" i nutid!

Fråga mig

0 besvarade frågor

TRANSLATE

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards